photo botslide.jpg

Summer To Do List

28 Ιουν 2015

Από πέρσι το καλοκαίρι έχουν συμβεί πολλές αλλαγές στη ζωή μου, (προς το καλύτερο να σε προλάβω) μιας και το πρόγραμμα που είχα ήταν εξουθενωτικό σε αντίθεση με φέτος. Πέρασα ένα ολόκληρο χειμώνα δουλεύοντας, μη έχοντας χρόνο για εμένα, την οικογένεια μου αλλά και τους φίλους μου. Αυτό με έκανε να συνειδητοποιήσω τη σπουδαιότητα της έκφρασης "Άδραξε τη μέρα".  Να δημιουργείς χρόνο και συνθήκες για να ζεις. Όχι απλά να υπάρχεις. Να ζεις. 
Παρόλα αυτά κατάφερα να πραγματοποιήσω αρκετά από αυτά που έβαλα στην περσινή λίστα  και αφού λοιπόν τα κατάφερα πέρσι, σίγουρα δε θα σταματήσω φέτος που οι συνθήκες είναι ευνοϊκότερες! 

1. Να γεμίσω το μπαλκόνι με λουλούδια και DIY projects ακολουθώντας τον οδηγό μου.

2. Να φτιάξω σπιτικό και υγιεινό  παγωτό μπανάνα.

3. Να κάνω μια βόλτα στο βοτανικό κήπο της Σταυρούπολης που όλο το αναβάλω.

4. Να μπορέσω να ολοκληρώσω το 5' πρόγραμμα της blogilates για να συνεχίσω με τα υπόλοιπα.

5. Να εκτυπώσω κάποιες φωτογραφίες μας με τον Μ. για το Gallery wall στο γραφείο.

Διάβασε και τη Winter list to-do εδώ




4 σχόλια:

  1. Βοτανικο κηπο θελω κ εγωωωω!εδω και 2 χρονια το λεω κ ακομα δεν πηγα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να το κανονισουμε να παμε! Πιστευω πως ειναι ιδανικη εποχη ... 👒🍀🌹☀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου φαίνεται θα ξεκινήσω κι εγώ τις λίστες γιατί όλο ξεχνάω τι θέλω να κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 photo envye.jpg
envye blogger theme