photo botslide.jpg

Winter List to-do

17 Ιαν 2016


Φέτος όσο ποτέ άλλοτε νιώθω την ανάγκη να βάλω στόχους για τη νέα χρονιά. Δεν εννοώ μόνο τα εποχικά ποστ όπως  είναι το σημερινό, αλλά τα "resolutions" που τόσο άσκοπα έκανα στο μυαλό τόσα χρόνια και ποτέ δεν πετύχαινα!
Η χρονιά μπήκε αναπάντεχα παιχνιδιάρικα και ευχάριστα με χιόνι και πολλά χαμόγελα... Αν είδες το Vlog που έκανα τότε θα καταλάβεις τι εννοώ. Η φωτογραφία είναι από τη χιονισμένη Δράμα. Εκείνη η μέρα με έκανε να σκεφτώ αρκετά για το τι με κάνει πραγματικά ευτυχισμένη... Όχι μόνο εμένα αλλά τι μπορεί να κάνει ευτυχισμένο τον καθένα από εμάς ξεχωριστά. Η απάντηση φυσικά είναι απλή. Στο τέλος του βίντεο το έθεσε πολύ σωστά ο Μ. Καλή παρέα. Αυτό. Κάπως έτσι κατέληξα στη παρακάτω λίστα.


  • Να πάω τουλάχιστον ακόμη μια φορά στο βουνό για σκι ή για πικ-νικ αν δεν έχει χιόνι
  • Να φτιάξω κολοκυθόσουπα που έχω τόσο καιρό να φάω
  • Να πάω θέατρο (εδώ θέλω τις προτάσεις σας, γιατί δεν έχω αποφασίσει σε ποια παράσταση)
  • Να αγοράσω ωραία κασπώ για τα κακτάκια μου
  • Να αλλάξω το φίλτρο που έχω στο instagram σε ποιο φωτεινό
  • Να πάρω το αμάξι για μια μακρινή διαδρομή
  • Να κάνω κάτι διασκεδαστικό με τον αδελφό μου
  • Να περάσω περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τη μητέρα μου
  • Να δω το cowspiracy
  • Να κάνω make-up declutter 
Εσείς έχετε βάλει σαν στόχο για το 2016? Ποιος είναι ο μεγαλύτερος στόχος που βάλατε? Θα μου άρεσε να πάρω περισσότερη έμπνευση... 

Σε παρακαλώ υποστήριξε το βίντεο μου κάνοντας like & Share για το διαγωνισμό της Media Markt

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme