photo botslide.jpg

AVON Mambo melon Speeddry nail polish

14 Μαρ 2016


Μετά από αρκετό καιρό και αφού έπρεπε να σπάσω την υπόσχεση που έδωσα στο new years resolutions ότι θα μείνω συνεπείς στο προγραμματισμό του blog, επέστρεψα με ένα κλασικό ποστ για bloggers. Nail polish review!



Η αλήθεια είναι πως ο λόγος της καθυστέρησης είναι γιατί είμαι προβληματισμένη για το αν θα πρέπει ή όχι να συνεχίσω να κάνω reviews σε εταιρείες και προϊόντα που δε θα ξανά προτιμήσω αλλά έχω ήδη στα συρτάρια μου. Εφόσον αποφάσισα από εδώ και πέρα να αγοράζω μόνο καλλυντικά που είναι cruelty free και να προχωράω σε επόμενες αγορές όταν μου έχει τελειώσει το αντίστοιχο non cruelty free προϊόν.

 Γενικά θέλω να αλλάξω κάποια πράγματα σχετικά με το περιεχόμενο του ιστολογίου αλλά και του youtube channel και ίσως επεκταθώ για αυτό σε κάποιο μελλοντικό βίντεο γιατί έχω την τάση να φλυαρώ και σίγουρα δεν θα μπορούσα να χωρέσω τις σκέψεις μου σε ένα απλό ποστ. Ίσως να μη βγάζετε νόημα με αυτά που γράφω ήδη οπότε καλύτερα να συνεχίσω απλά στο review της όζας. Ναι όζα, γιατί είμεθα  και από βόρεια Ελλάδα...

Το mambo melon είναι ένα γλυκό κόκκινο χρώμα που ταιριάζει απόλυτα με τις πιο ανοιξιάτικες μέρες. Συνήθως το βγάζω από το συρτάρι όταν νιώθω να πλησιάζει η άνοιξη και το ξεχνάω πάλι στις αρχές καλοκαιριού γιατί τότε προτιμώ τα πιο έντονα ροζ.
Στεγνώνει πολύ γρήγορα μιας και ανήκει στην σειρά speeddry+  της Avon και με δύο λεπτές στρώσεις έχεις τη χρωματική απόδοση του μπουκαλιού. Δυστυχώς τα νύχια μου δεν κρατάνε για μέρες καμιά όζα. Με αυτή αρχίζουν να ξεφλουδίζουν οι άκρες μέσα στο επόμενο 24ωρο  και σταδιακά όλο το νύχι. Όμως επειδή χρειάζομαι μόνο ένα λεπτό για να στεγνώσει μπορώ να κάνω μικρά μαστορέματα και να παρατείνω λιγάκι το μανικιούρ μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme