photo botslide.jpg

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ INSTAGRAM

3 Απρ 2016


Γεια σας παιδιά και από εδώ. Η ώρα είναι 9:40 το πρωί και ξενύχτησα κάνοντας edit το βίντεο! Σας μιλάω για το κόλλημα που έχω το τελευταίο διάστημα με ένα από τα πιο διαδεδομένα social media το instagram.
Έχω πειραματιστεί με διάφορα είδη φωτογραφίας που κυκλοφορούν και θεωρούνται δημοφιλή αλλά προσωπικά δε μπορώ να μείνω συντονισμένη σε ένα. Όπως θα δείτε και εσείς αν κάνετε μια επίσκεψη στο grid μου υπάρχει μια μίξη φωτογραφιών. Θαυμάζω αυτούς που μπορούν να μείνουν πειστεί σε ένα θέμα ή ακόμα, ακόμα σε μια θεματολογία αλλά δεν είναι κάτι που συμβαίνει στη δική μου περίπτωση. Τώρα τελευταία χρησιμοποιώ περισσότερο μπλε αποχρώσεις και νομίζω θα το κρατήσω αφού έρχεται και το καλοκαιράκι σιγά σιγά. Αν θέλετε να κάνω και άλλα τέτοια βίντεο αφήστε μου τα request σας και να είστε σίγουρη θα επιστρέψω με βίντεο! Περιμένω τις εντυπώσεις σας κάτω στα σχόλια. Τα φιλιά μου προς το παρών.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme