photo botslide.jpg

Nail Polish declutter

4 Απρ 2016


Ξεκινάω το μήνα πολύ δυναμικά με nail polish declutter post και εντάξει ο ενθουσιασμός περισσεύει.  Μόλις ανέβασα το βίντεο σχετικά με τη μετάβαση μου στα Cruelty free καλλυντικά αποφάσισα να πάρω δράση και ξεκίνησα να ξεκαθαρίζω τη συλλογή μου. Το πρώτο συρτάρι που άνοιξα ήταν αυτό με τις όζες. Ξεχώρισα όσες ήταν από τη μέση και κάτω χρησιμοποιημένες και τις τοποθέτησα πάνω στο γραφείο για να τις βλέπω ώστε να κάνω το μανικιούρ μου μόνο με αυτές. Η αλήθεια είναι ότι δε περίμενα πως θα είχε τόσο άμεσα αποτελέσματα αυτή η τακτική αλλά έπιασε! Μόλις δυο εβδομάδες μετά μπόρεσα να τελειώσω τέσσερις από αυτές.



RILKEN (No2)
Την έχω χρόνια αυτή την όζα. Αν θυμάμαι καλά ήταν δώρο σε περιοδικό και μου είχε μείνει πολύ λίγη στο μπουκαλάκι. Δυστυχώς δε βρήκα πολλά πράγματα σχετικά με το animal testing status της εταιρείας εκτός μόνο ότι ανήκει στον όμιλο Henkel ο οποίος έχει εργαστήρια μεταξύ άλλων χωρών και στην Κίνα. Μπορείτε να δείτε δύο πηγές εδώ και εδώ.

Glamour
Επίσης μια όζα που την είχα πάρει από περιοδικό και είχε το λογότυπο του πάνω στη συσκευασία. Οπότε δεν έχω απολύτως καμία ιδέα τι μπορεί να περιείχε μέσα από συστατικά αλλά ούτε αν είναι ή όχι CF.

AVON (mambo melon)
Πριν λίγο καιρό είχα κάνει ανάλογο review για την όζα και το animal testing status της εταιρείας. Αν θέλεις διάβασε τα και ενημερώσου.

Erre due (last minute 44)
Πράγματι τη χρησιμοποιούσα όταν ήθελα να κάνω το μανικιούρ της τελευταίας στιγμής. Στέγνωνε πολύ γρήγορα και με βόλευε γιατί όταν μιλάμε για μανικιούρ δεν έχω υπομονή... Το animal testing status της είναι άγνωστο για εμένα.Θα επικοινωνήσω με την εταιρεία και αν και εφόσον απαντήσουν θα επιστρέψω με νέο ποστ.

Αυτό ήταν το πρώτο ξεκαθάρισμα των καλλυντικών. Προς το παρών δεν κάνω καινούριες αγορές σε βερνίκια νυχιών μιας και υπάρχουν αρκετά στο συρτάρι που περιμένουν να τα χρησιμοποιήσω. Παρόλα αυτά αν έχετε να μου προτείνετε κάποια Cruelty free όζα το πιο πιθανό είναι να την αγοράσω....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme