photo botslide.jpg

Spring List To Do

1 Απρ 2016


Επιτέλους έφτασε η αγαπημένη μου εποχή! Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένη μιας και φέτος έχω καταφέρει να κρατήσω σε μεγάλο βαθμό λουλούδια που είχα από πέρσι ενώ κάποια από αυτά άνθισαν ήδη. Φέτος ο κήπος μου έχει μέχρι και φραουλιά που τη βλέπω να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα και ανυπομονώ να πάρω τη φραουλένια σοδειά μου.
Αυτή η χρονιά ήρθε με πολλές υποχρεώσεις που αναμένεται να αυξηθούν στα μέσα καλοκαιριού. Για αυτό το λόγο έκανα μια χορταστική λίστα για την άνοιξη ώστε να την απολαύσω στο 100%. Ελπίζω μέσα από αυτές τις ιδέες να πάρετε και εσείς έμπνευση και ίσως με βοηθήσετε με κάποια από τα project που θέλω να ολοκληρώσω.


  1.  Να φιλοξενήσω κάποια Giveaways στο blog στα πλαίσια του cruelty free declutter που ξεκίνησα
  2.  Να δοκιμάσω περισσότερες vegan συνταγές από την Ella 
  3.  Να κάνω σπιτικό body scrub
  4.  Να δοκιμάσω το 10΄-15΄ πρόγραμμα Yoga with Adriene 
  5. Να κάνουμε το καθιερωμένο μας ανοιξιάτικο πικ-νικ σε διαφορετική τοποθεσία
  6. Να φτάσω 2.500 subscribers μέχρι το καλοκαίρι ... (Μεγάλα όνειρα αλλά μπορείς να βοηθήσεις αν κάνεις share το κανάλι μου ή κάποιο βίντεο που σου άρεσε)
  7. Να πάρω τη μητέρα μου μια μεγάλη βόλτα. Ψάχνω πρωτότυπες ιδέες
  8. Να φτιάξω χειροποίητη λαμπάδα για τη βαφτιστήρα μου
  9. Να ανανεώσω το βιογραφικό μου
  10. Να φτιάξω επιτέλους το φορτιστή του laptop που τον έχω μπαταρισμένο με sellotape εδώ και ένα χρόνο!
Εσείς τι έχετε φέτος στη λίστα σας?
Διαβάστε εδώ τις προηγούμενες λίστες για περισσότερη έμπνευση.

 Μέσα στο μήνα θα ποστάρω κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή με το προκαθορισμένο βίντεο στις 12:00 μ.μ. Οπότε σας περιμένω ξανά τη Δευτέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme